Известие

Collapse
No announcement yet.

Eл. стъкла

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Крушките светват до затварянето на огледалата
    ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

    Comment


    • Когато подадеш от централното команда за заключване, двете крушки светват ли за около 30 секунди (времето, необходимо за вдигане на стъклата) ?


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • Светват но за по малко време Малко след затваряне на огледалата изгасват Около 8 10 секунди
        ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

        Comment


        • Последна проба:

          1 - Локализирай двата пина от буксата на вратата, чиито проводници до модула си откачил.

          2 - Свържи един проводник към шаси.

          3 - Заключи колата

          4 - С другия край на свързания към шаси проводник допирай въпросните пинове и виж дали предните стъкла се вдигат.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Не никаква реакция
            ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

            Comment


            • Да попитам
              Ако на модулите за стъклата или за огледалата им се подаде едновременно и захранващо напрежение и команда за изпълнение, те не отработват командата.
              Това е направено така фабрично.
              За да се преодолее този недостатък трябва да се направи така, че самоделката първо да подаде захранването на модулите и малко по-късно командите
              Необходимо ли е да се слага тази самоделка при условие, че можеш да отпуснеш съответния бутон и пак да го натиснеш?
              Би ли качил схемата от елърна

              Comment


              • Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                Не никаква реакция
                Прегледай си внимателно пиновете от буксата на вратата. Не са тези, към които трябва да свържеш изводите на комфорт модула за предните стъкла и от там иде цялата драма.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Понеже преписвам от старата кола и затова още отначало се усъмних за разлика в инсталацията на букса Д 30 или някъде другаде Въпросните кабели са свързани където е указано но нещо се разминава С каква проба да открия кабелите в букса Д30 за предните стъкла
                  ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                    Понеже преписвам от старата кола и затова още отначало се усъмних за разлика в инсталацията на букса Д 30 или някъде другаде Въпросните кабели са свързани където е указано но нещо се разминава С каква проба да открия кабелите в букса Д30 за предните стъкла
                    Според схемата в E-learn пиновете трябва да са същите, но...

                    Впредвид на това, че бутоните от конзолата затварят верига към шаси, най-сигурно е да се търсят, кои са двата пина, като се мери съпротивлението им спрямо шаси.

                    Накратко - когато бъде натиснат бутона за движение нагоре на лявото стъкло, на един от всичките пинове трябва да се появи връзка към шаси. Това е пинът за предна лява врата. По същия начин трябва да се определи и този за дясната.

                    В крайна сметка натискане на бутон или подаване на шаси на съответния пин трябва да е равносилно, като команда.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Според схемата в E-learn пиновете трябва да са същите, но...

                      Впредвид на това, че бутоните от конзолата затварят верига към шаси, най-сигурно е да се търсят, кои са двата пина, като се мери съпротивлението им спрямо шаси.

                      Накратко - когато бъде натиснат бутона за движение нагоре на лявото стъкло, на един от всичките пинове трябва да се появи връзка към шаси. Това е пинът за предна лява врата. По същия начин трябва да се определи и този за дясната.

                      В крайна сметка натискане на бутон или подаване на шаси на съответния пин трябва да е равносилно, като команда.
                      Къде се намира комфорт модулът на тази кола?
                      Last edited by Alex_26; d.m.y г., 14:02.

                      Comment


                      • Фабрично няма За търсенето на проводниците мисля да взема пробна крушка в случай че нацеля плюс Единият край ще закача на маса ще дам контакт свалям предните стъкла и с другият край на крушката чрез карфица почвам да бода кабелите на букса д30 докато стъклата се размърдат Надявам се не греша
                        ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                          Фабрично няма За търсенето на проводниците мисля да взема пробна крушка в случай че нацеля плюс Единият край ще закача на маса ще дам контакт свалям предните стъкла и с другият край на крушката чрез карфица почвам да бода кабелите на букса д30 докато стъклата се размърдат Надявам се не греша
                          Нямам свален Е-лърн за 166 и не мога да ти помогна много

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                            Фабрично няма За търсенето на проводниците мисля да взема пробна крушка в случай че нацеля плюс Единият край ще закача на маса ще дам контакт свалям предните стъкла и с другият край на крушката чрез карфица почвам да бода кабелите на букса д30 докато стъклата се размърдат Надявам се не греша
                            Нали ще разкачиш буксата на вратата и ще мериш в посока към вратата. Тогава няма опасност да срещнеш никакъв +.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • Аз мислех да подавам маса при закачена букса до мърдането на стъклата Иначе ако меря на откачена букса да не се окаже че намирам кабела стигащ до бутона а той да не пропуска сигнала до машинката Така мисля но може да греша
                              ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                                Аз мислех да подавам маса при закачена букса до мърдането на стъклата Иначе ако меря на откачена букса да не се окаже че намирам кабела стигащ до бутона а той да не пропуска сигнала до машинката Така мисля но може да греша
                                Най добре е първо да намериш двата пина при разкачена букса, после да закачиш буксата и да видиш дали се вдигат стъклата, като подадеш шаси на тях и накрая да свържеш изходите на комфорт модула към тях.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X